Paprastai pradedant bet kokį verslą, reikia būti padarius nemažai „namų darbų”: turėti kapitaloveiklos pradžiai, žinoti, kaip tvarkyti įmonės finansus, kaip organizuoti darbus, samdyti darbuotojus ir t.t. Be to, visada yra didelė rizika, kad gali ir nepavykti, ir tuomet visas investuotas laikas, darbas ir pinigai nueina perniek. Žinoma, Jūs įgyja patirties, ir kitą kartą, pradėdamas naują verslą jau tokių pačių klaidų greičiausiai nedarysite.
Vis dėl to, daugeliu atvejų yra daug paprasčiau eiti jau kitų pramintu taku ir pradėti verslą visiškai nesibaiminant, kad nepasiseks. Jei teisingai pasirinksite sau tinkamą tinklinės rinkodaros kampaniją, su kuria dirbsite, Jums nepasisekti negali. Vienintelis klausimas- kiek pastangų esate pasiryžę įdėti ir per kiek laiko Jūs pasieksite savo numatytus tikslus.
Štai pagrindiniai motyvai, kodėl greta klasikinio verslo mes pasirinkome dar ir dalyvavimą tinklinės rinkodaros kampanijoje:
1. Labai maža verslo rizika. Jei tradicinio verslo startui dažnu atveju reikės bent kelių ar keliolikos tūkstančių eurų pradinės investicijos, tai pradėti tinklinės rinkodaros verslą kainuoja tikrai labai mažai : Jums užteks 300-400 eurų. Šiuos pinigus Jūs išleisite tiems produktams, kuriuos greičiausiai pats ir suvartosite. Taigi finansinių įsipareigojimų suma čia yra labai maža, palyginti su tradiciniu verslu.
2. Itin aukštos kokybės produktai. Kiekvienam verslui, kad jis išliktų, reikalingi nuolatiniai klientai, kurie laikas nuo laiko įsigyja tos kampanijos gaminamas prekes ar teikiamas paslaugas. Kai žmogus pabando bet kurį produktą ar paslaugą ir lieka nusivylęs, kitą kartą tam pačiam žmogui tą patį daiktą vargu ar įsiūlysite. Ir priešingai – jei vartotojas gauna tą rezultatą, kurio tikėjosi, labai tikėtina, kad jis tą produktą pirks ir vėl ir vėl. Dauguma tinklinės rinkodaros kompanijų gamina ir parduoda itin aukštos kokybės produktus. Jei tuos produktus vartojate ir pats, drąsiai galite juos rekomenduoti ir kitiems.
3. Pasyvios pajamos.
Nesvarbu, ar esate samdomas darbuotojas, ar dirbate pats sau, dažniausiai Jūs gaunate atlygį už tiesiogiai atliktą darbą. Jei darbo nepadarysite, atlygio taip pat nebus.
Produktų rekomendavimo verslas žavus tuo, kad čia daugiausia pastangų reikia tik pačioje pradžioje. Vėliau, kai Jūsų rekomenduotų žmonių ratas pasiekia tam tikrą skaičių, Jūsų verslas ima augti savaime, nes Jūsų į kampaniją atvesti klientai tampa distributoriais ir patys ima plėsti savo verslą. Plečiantis Jūsų rekomenduotų žmonių verslui, kartu auga ir jūsiškis, daugėjant produktus vartojančių žmonių kartu auga ir Jūsų pajamos, nors tiesioginių pardavimų Jūs ir nedarote.
4.Neribotas atlyginimas: nėra jokių ribų, kiek Jums bus išmokėta. Jei dirbate samdomą darbą tradiciniame versle, kad ir kiek pastangų įdėtumėte, kad ir kokius rezultatus pasiektumėte,dažniausiai Jūs algos gausite tik tiek, kiek parašyta Jūsų darbo sutartyje. Galbūt už gerą darbą Jums skirs priedą, tik abejoju, ar Jūsų uždarbis tikrai bus ženkliai didesnis, nei visų kitų panašias pareigas ir įgūdžius turinčių darbuotojų.
Tuo tarpu tinklinės rinkodaros kampanijose Jūs gaunate išmokas, kurios tiesiogiai priklauso nuo Jūsų rezultatų, ir niekas niekada Jums nepasakys, kad Jums algos ir taip išmokama „daugiau, nei nusipelnote”.
5.Nereikia samdyti darbuotojų. Tai yra pats didžiausias tokio verslo pranašumas prieš tradicinius verslus.
6.Prekių atsargos. Jei turite tradicinę prekybos įmonę, jos jums bus būtinos. Iš to atsiranda ir daugiau papildomų rūpesčių: prekėms sudėti reikalinga vieta, patalpos, kurias reikia prižiūrėti, galiausiai reikia stebėti prekių galiojimo laiką ir t.t. Dirbant tinklinės rinkodaros versle dauguma visų vartotojų prekes užsisako tiesiai iš gamintojo, taigi Jums nereikia rūpintis nei prekių atsargomis, nei sandėliavimu, nei pristatymu.
7.Mobilumas.
Jei turite prieigą prie interneto, galite pasiimti savo kompiuterį ar telefoną ir tęsti verslą, kai esate kelyje, atostogų metu, ar lankote savo gimines ar draugus. Ir nesvarbu kur – ar vykstate į kitą miestą, ar kitą šalį, Jūsų verslas „keliauja” kartu su Jumis.
8.Mažos veiklos sąnaudos: tinklinės rinkodaros verslas gali būti valdomas tiesiog iš Jūsų mobiliojo telefono ir, priešingai nuo visų kitų verslų, pastovios išlaidos, reikalingos, kad verslas egzistuotų čia būna arba labai mažos, arba jų visai nėra.
9.Svertas. Tam, kad savo tinklinės rinkodaros verslą padaugintum kelis ar keliolika kartų reikės tik kažkiek laiko ir pastangų įtraukiant į veiklą ir apmokant naujus žmones. Tuo tarpu tradiciniame versle viskas daug sudėtingiau.
***